Hoe gaan wij te werk?

Wat is onze werkwijze en waar letten wij op wanneer wij IT ondersteuning bieden?

De hulpvraag analyseren en zorgen voor een goede oplossing

De vraag voor ondersteuning kan uiteenlopen van aanschaf hardware of software tot het opzetten van een heel nieuw netwerk. Elke hulpvraag is anders, maar wat wij belangrijk vinden is dat alles duidelijk overkomt en dat de ondersteuning die wij kunnen bieden goed aansluit bij de wens van de klant. Onze aanpak is altijd persoonlijk en onze communicatie is altijd duidelijk. Ook denken wij na over de mogelijkheden die er zijn en welke dan het beste aansluit bij het bedrijf. Een aanpassing in het huidige netwerk kan immers best gevolgen hebben voor reeds bestaande processen. Doorvragen is dan ook iets wat wij vaak zullen doen om op voorhand zoveel mogelijk informatie te verschaffen. Daarmee proberen wij dan ook de beste oplossing aan te bieden. Tevens vinden wij nazorg heel belangrijk, zodat we ook achteraf zeker weten dat de geboden oplossing de juiste is geweest. 

Luisteren

Doorvragen

Samenvatten

Overleggen

Plannen

Uitvoeren

Nazorg

Hulp nodig bij een probleem of gewoon een vraag? Bel ons!

Geen gedoe met keuze menu’s

Direct support nodig?

Geen ticketsysteem maar persoonlijk support

Zijn er aanpassingen nodig maar is de kennis niet aanwezig?

Vraag ons om advies